X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nasza Klasa odświeża regulamin. Kolejne zmiany już niedługo wejdą w życie

Nasza Klasa odświeża regulamin. Kolejne zmiany już niedługo wejdą w życie

reklama


Już od przyszłego tygodnia użytkownicy NK.pl będą mogli umieszczać w swoich profilach większą liczbę zdjęć za darmo. Część płatnych usług ma zmienić swój charakter. – Zwiększenie limitu na miesięczny transfer zdjęć, które do tej pory wymagało uiszczenia drobnych opłat, zostanie udostępnione użytkownikom za darmo. Znajdzie to także odzwierciedlenie w zmodyfikowanych regulacjach – informuje NK.pl.

Główna zmiana dotyczy jednak włączenia regulaminu Grup w formie załącznika do regulaminu głównego. – Projekt Grup przyjął się w portalu, ich liczba rośnie, tak jak i liczba osób zapisujących się do nich. Grupy dołączają do naszych stałych usług. Poprzez zmiany w regulaminie włączamy regulacje związane z nimi do korpusu zasad korzystania z portalu – wyjaśnia Joanna Gajewska, rzecznik prasowy Naszej Klasy.

Portal postanowił również zmodyfikować sposób oświadczenia woli użytkownika. Jak informuje NK.pl, zmiany mają upraszać ich odwoływalność i przyczyniać się do zapewnienia większej swobody podczas wyrażania zgody dla każdego z celów przetwarzania danych osobowych.

Zmiany dotyczą także wykreślenia zapisu o przeniesieniu praw do serwisu. – Był to zapis bardzo hipotetyczny – określał sytuację, w której firma Nasza Klasa zmieniłaby profil swojej działalności, zaczęła zajmować się zupełnie innymi produktami, np. samochodami, a portalem zarządzałby nowy podmiot. UOKiK wskazał, że możemy sprecyzować ten zapis, by wyrażenie „przeniesienie praw do serwisu” nie budziło wątpliwości – podsumowuje Gajewska.

Być może zmiany w regulaminie mają na celu ratowanie słabnącej pozycji NK.pl na polskim rynku social mediów. Według wyników badania Megapanelu PBI/Gemius, Nasza Klasa odnotowała duży spadek liczby użytkowników – portal stracił 761,9 tysięcy real users. By dogonić polskiego lidera mediów społecznościowych, Facebook potrzebuje już tylko 550 tysięcy nowych użytkowników (w maju zyskał ich 49 tysięcy). Można przypuszczać, że stanie się to jeszcze podczas wakacji.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail