X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikota

Wrzesień na polskim Facebooku: Króluje Allegro, najaktywniejsi zwolennicy Palikotafot.: dat taylor/cc/flickr.com

reklama


Top 20

Serwis socialbakers.com opublikował raport dotyczący najpopularniejszych polskich strona na Facebooku we wrześniu 2011. W pierwszej trójce króluje fan page portalu Allegro z liczbą 496 364 fanów (warto dodać, że w październiku Allegro przekroczyło już granicę 500 tys. fanów. Czytaj więcej: Pół miliona osób lubi Allegro). Kolejne miejsca zajmują Serce i Rozum TP SA oraz marki należące do LPP SA: Reserved, House, Cropp. Niezły wynik osiągnęli również operatorzy telefonii komórkowej, tj. Play, Orange, Plus, Heyah, zajmując odpowiednio 8., 10., 14. i 15. miejsce.

fot.: Socialbakers Specialized Country Report for September 2011

 

Najbardziej responsywne marki

Pierwsze miejsce należy do portalu BlueSky.pl. Ten wynik to potwierdzenie tezy, że fan page związane z liniami lotniczymi są najaktywniejsze, jeśli chodzi o odpisywanie na posty fanów. Tuż za nim uplasowany się Jean Louis Polska i Bank Pocztowy.  Wyróżnioną dwudziestkę zamyka IKEA Warszawa.

fot.: Socialbakers Specialized Country Report fir September - Poland

 

Najaktywniejsi okazali się zwolennicy Palikota

Największym współczynnikiem zaangażowania (udział aktywnych fanów w ramach społeczności) wykazali się fani Ruchu Poparcia Palikota. Za nim uplasował się Orange Polska oraz 5.10.15. W tej grupie znalazła się dość duża liczba fan page’y branży z FMCG, np.: Milka, Frugo, Knorr, Winiary. Warto wspomnieć również o Allegro, które  również w tej kategorii zajmuje wysokie, 5. miejsce.

fot.: Socialbakers Specialized Country Report for September 2011

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail