X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Forum Media Innovations & Consumer Trends po raz kolejny zgromadzi prezesów i dyrektorów marketingu

Forum Media Innovations & Consumer Trends po raz kolejny zgromadzi prezesów i dyrektorów marketingu

reklama


Po raz pierwszy w Polsce pojawią się dyrektorzy Monterosa, Blippar i Mindshare UK, aby podzielić się wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu kampanii wykorzystujących Augmented Reality, aplikacje mobilne, gry, których celem jest angażowanie konsumenta. Są to laureaci międzynarodowych konkursów i nagród, m.in. Cannes Lions.

Ponad 40 prelegentów liderów rynku lokalnego w ciągu dwóch dni podzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą w następujących sesjach:

  • Sesja Media Innovations dedykowana jest m.in. kształtowaniu nowych modeli biznesowych, najnowszym modelom konsumpcji mediów, konwergencji i monetyzacji kontentu.
  • Sesja Consumer Trends poświęcona jest wykorzystaniu nowych mediów, gier, aplikacji, QR Codów czy Augmented Reality do budowania zaangażowania, interakcji oraz lojalności klientów.
  • Sesja Communication & PR Strategies będzie dotyczyła miejsca social media w strategii komunikacji firmy, dopasowaniu kanału komunikacji do potrzeb odbiorców i zmian na rynku oraz roli i znaczenia działu PR w strategii firmy.

Jak informują organizatorzy, udział w Forum to nie tylko doskonała okazja, aby w gronie ekspertów podyskutować o trendach i innowacjach w komunikacji i budowaniu lojalności konsumenta, ale również szansa by wspólnie wpłynąć na kierunki i rozwój rynku w Polsce.

Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele: GFK, HBO POLSKA, Cyfrowy Polsat, Blippar, Monterosa, Mindshare UK, Orange Polska, CANAL+Cyfrowy, PTK Centertel, Netia, Agora, Redefine, Wirtualna Polska, Polska Telefonia Cyfrowa, Atlantic, Polkomtel, Symantec, P4, Viacom International Media Networks, Grupa Onet.pl, Discovery Networks CEEMEA, Kompania Piwowarska, Telekomunikacja Polska Grupa TP, Tesco Polska, BP Polska, Grupa o2, Raiffeisen Bank Polska, Bank Zachodni WBK.

Aby dowiedzieć się więcej i zgłosić udział należy odwiedzić stronę www.media-congress.com.

Social Press jest patronem medialnym III Forum Media Innovations & Consumer Trends.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail