X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

InternetBeta 2012: Organizatorzy zapowiadają inspirujące trzy dni w Rzeszowie

InternetBeta 2012: Organizatorzy zapowiadają inspirujące trzy dni w RzeszowieInternetBeta 2012

reklama


Powoli kształtuje się już agenda tegorocznej edycji konferencji, która odbędzie się 26-28 września w Rzeszowie.

Będzie międzynarodowo…

Ci, którzy w zeszłym roku przegapili wystąpienie Andrew Keena, będą mieli teraz okazję to nadrobić. Prócz autora takich bestsellerów jak „Kult amatora” czy „Digital vertigo” na scenie Bety pojawi się także gość z Edynburga – Chris Speed. Wykładowca ze Szkocji, który na co dzień zgłębia temat wpływu technologii na architekturę krajobrazu, wraz z uczestnikami wydarzenia przyjrzy się artefaktom w Internecie. Oprócz tego będzie można usłyszeć osoby współtworzące jedną z najlepszych agencji interaktywnych świata – Fantasy Interactive, czy też amerykańskiego fotografa, Boba Carey’a, przebranego w różowe tutu.

…i konkretnie

W agendzie konferencji pojawią się ludzie, którzy zarabiają na życie pracując pod szyldami takich marek jak Google, Spotify, iTraff Technology, Brand24 czy Adtaily. Prelegenci zaserwują uczestnikom silną dawkę praktycznej wiedzy m.in. na temat tworzenia aplikacji mobilnych, skutecznego poszukiwania utalentowanych pracowników IT czy inbound marketingu.

Nie zabraknie tematów do inspiracji

O tym, dlaczego crowdsourcingowe projekty wideo zyskują na znaczeniu w komunikacji z konsumentami opowie Jan Kasprzycki-Rosikoń, Dyrektor Zarządzający MillionYou.com, pierwszej w Polsce marketingowej platformy crowdsourcingowej. Ponadto, jednym z prelegentów będzie 11-letni Krystian Gontarek, twórca projektu GameTeller.net do rekomendacji gier, który zdobył 2. nagrodę Jury w Startup Weekend Kraków.

Dodatkowo okazja do dobrej zabawy

Prócz legendarnych już afterparty, specjalnie na tegoroczna edycję InternetBeta, twórcy questów z firmy Planet PR przygotowali serię trzech questów. To nieoznakowane szlaki turystyczne, które w pomysłowy sposób wykorzystują mechanizmy grywalizacji, gier miejskich, czy marketingu narracyjnego do przedstawienia nieznanej strony stolicy Podkarpacia.

Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Więcej informacji na temat konferencji oraz szczegóły dotyczące rejestracji znajdziecie na www.internetbeta.pl.

Patronem medialnym wydarzenia jest Social Press.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail