X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twittera

Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twitterafot. youtube.com

reklama


Czy wiesz, że mając w lodówce zaledwie 9 produktów można przygotować ponad 340 tysięcy potraw? Dlaczego wiec zawsze robimy kanapkę? – to pytanie stawia nam viral prezentujący najnowszą kampanię hashtagową Recitweet, przeprowadzoną przez Hellmann’s. Akcja skierowana jest do zirytowanych, głodnych użytkowników Twittera, którzy nie wiedzą co zrobić z zawartością swojej lodówki. Otóż, wystarczy tweet zawierający listę składników, które posiadają wraz z hashtagiem # preparaprami, co oznacza w języku portugalskim “przygotuj dla mnie”. W zamian Hellmann’s odeśle użytkownikowi oryginalny przepis na danie, które można przygotować podanych składników. Każde danie jest wyjątkowe i pochodzi z ogromnego serwisu recepedia.com.

Pomysł jest zdecydowanie genialny w swojej prostocie. Żaden użytkownik od dziś nie musi przedzierać się przez AppStore w poszukiwaniu aplikacji z przepisami, czy przeszukiwać Googli w nadziei, że znajdzie coś naprawdę przydatnego. Nie, wystarczy zwykły tweet z hashtagiem. Jak przekonuje agencja Oglivy, kampania już odniosła sukces zyskując 22 miliony wyświetleń w jednym dniu oraz 82 500 interakcji.

  • Basia

    Pomysł genialny! Ciekawe jak działa w rzeczywistości, sama na pewno sprawdzę :)

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail