X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

III Konferencja Customer Intelligence

III Konferencja Customer Intelligence

reklama


Celem konferencji jest dostarczenie specjalistom odpowiedzialnym za analizę danych o Kliencie – w tym ich pozyskanie, integrację i przetwarzanie – konkretnych przykładów wykorzystania Customer Intelligence opartych na case studies, aby jeszcze skuteczniej mogli wspierać decyzje komercyjne swojej firmy! Inspiratorzy konferencji to wyłącznie eksperci-praktycy, którzy dostarczą konkretne rozwiązania i inspiracje prowadzące do podnoszenia skuteczności Państwa działań w obszarze customer analytics, rozwoju metod pozyskania wiedzy o kliencie oraz opracowania unikalnego customer insight.

W programie:

DANE – PROFILOWANIE – SEGMENTACJA

W jaki sposób łączyć dane pozyskane online z danymi o Klientach, które dostajemy offline?
Magda Tragasz, Customer Research Manager, Tesco Polska
Karolina Komorowska, Customer Research Manager, Tesco Polska

Segmentacja Klientów wspomagana algorytmami ewolucyjnymi
Robert Kubacki, Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Deutsche Bank Polska

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu kampanii marketingowych
Rafał Macierzyński, Starszy Analityk Rynku, RWE Polska

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu targetowanych ofert sprzedaży
Grzegorz Szydłowski, Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych, Grupa Żywiec

ROI Z CUSTOMER ANALYTICS
Badania i co potem: czyli o ROI dla badań i analiz customer experience
Marcin Charkiewicz, Kierownik Wydziału Centrum Badań Konsumenckich, Orange Polska

Jeśli nie możesz czegoś mierzyć, nie możesz tym zarządzać. ROI z działań marketingowych
Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama

Efektywność komunikacji z Klientem w kanałach offline oraz online – od planu do pomiaru
Wojciech Pawłowski, Kierownik Działu Zarządzania Biznesem, Grupa Cyfrowy Polsat

ZARZĄDZANIE I OPTYMALIZACJA KAMPANII
Automatyzacja i agregacja działań internetowych jako sposób na zwiększenie sprzedaży
Arkadiusz Łatko, Manadżer Komunikacji Internetowej, Crédit Agricole Bank Polska

Optymalne wykorzystanie komunikacji w kanałach online i offline
Bartosz Witorzeńć, Starszy Specjalista ds. Rozwoju w Departamencie Kampanii Bezpośrednich, mBank

SOCIAL MEDIA ANALYTICS
Customer segmentation & advanced social network analysis for getting the maximum of your customer base
Konstantinos Tsiptsis, Doświadczony Prelegent Międzynarodowych Konferencji, Konsultant, Autor Książki:
Data Mining Techniques in CRM

Potencjał danych w mediach społecznościowych i praktyczne możliwości jego wykorzystania
Dominik Kaznowski, Dyrektor E-commerce, Grupa PWN
Edward Mężyk, Niezależny Ekspert

Szczegółowy program konferencji: www.cee-bi.com/ci/program. Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail