X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak budować biznes na Google+

Jak budować biznes na Google+

reklama


Jak pokazuje portal Social Media Today, jest się nad czym zastanawiać. Tylko dwie podstawowe dane mogą skłonić niejednego marketera do zainteresowania się profilem swojej firmy w Google+. 70 marek z grona 100 Top marek na świecie jest obecna w tym serwisie. Ale jeszcze ważniejszą informacją jest to, że Google+ zyskuje 33% w skali rok do roku. Jest to bardzo duży przyrost, nawet jak na dynamiczny świat wirtualny. Jednak działania wielu firm udowadniają, że obecność ich na Facebooku czy Google+ przynosi bynajmniej nie wirtualne korzyści.

Z serwisu stworzonego przez korporacje z Mountain View korzysta już 300 milionów użytkowników. Jest to więc potencjalnie ogromna grupa potencjalnych klientów zarówno prywatnych jak i firmowych, którzy mogą być zainteresowani produktami czy usługami oferowanymi przez naszą firmę. Google+ umożliwia każdemu użytkownikowi prowadzącemu profil firmowy stworzenie idealnie dopasowanego profilu społecznościowego. Dodatkowo, można korzystać z niewątpliwych atutów serwisu: szerokiego zakresu widzialności, narzędzi analitycznych czy możliwości informowania otoczenia o najnowszych działaniach firmy. Dzięki dostosowaniu profilu do indywidualnych potrzeb, każdy z marketerów może precyzyjnie określić grupę targetową, swobodnie kreować i zarządzać przekazem firmy, filtrować otrzymywane informacje i dane. Oczywiście, jak w każdym szanującym się serwisie społecznościowym możemy dodawać zdjęcia, filmy, animacje czy przeprowadzać wideokonferencje. Jest też coś dla wielbicieli like’owania. W Google+ „like” został zastąpiony „+1”. Jest więc chyba wszystko czego potrzeba do długookresowego kreowania kontaktu i klientów z marką i ich przywiązania do niej.

Czy w niedalekiej przyszłości, Google+ zawojuje większość świata marketingu na portalach społecznościowych? Trudno powiedzieć, tym bardziej, że konkurencja nie śpi. Jednak ciągły wzrost popularności serwisu skłania do czynnej obecności na nim każdego poważnego przedsiębiorstwa.

google+infograf

źródło:https://jseo.com/featured/building-business-google-plus-infographic-visual-guide/

  • Daniel Myhal

    Dodatkowo od ponad roku w Polsce firmy, mogą pokazać swoje wnętrza w takiej samej technologii jak Street View. Usługa nazywa się Business View, a dzięki niej poprawiamy pozycję i wygląd naszej wizytówki w wynikach wyszukiwania, więcej o tym projekcie u mnie na stronie http://www.bvkrk.pl

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail