X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter wie, czego Polacy oczekują od marek przed Świętami

Twitter wie, czego Polacy oczekują od marek przed Świętamifot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Jak podaje analiza, “Okazuje się, że aż 70 proc. tweetujących Polaków uważa, że święta Bożego Narodzenia to czas, w którym marki na Twitterze powinny dawać z siebie więcej – zarówno w kwestii budowania i podtrzymywania świątecznej atmosfery, jak i gotowości do profesjonalnej obsługi klienta w okresie przedświątecznej gorączki zakupów.”

Swieta_na Twitterze

fot. materiały prasowe

Czego oczekujemy?

Tak jak można się było tego spodziewać, polscy użytkownicy Twittera przed Świętami Bożego Narodzenia oczekują od marek przede wszystkim wsparcia z ich strony w zakresie obsługi. To, czego jeszcze można się było spodziewać, to ich oczekiwania względem sposobu komunikacji marek – jednak gdzieś w głębi każdego z nas nadal pozostały gorące pragnienia i marzenia o wspaniałej atmosferze ciepła i serdeczności, która gości w naszych sercach w tym okresie, dlatego też podobnego zachowania oczekujemy od firm. Zwłaszcza w mediach społecznościowych, w których to odnajdujemy się przecież najlepiej.

Twitter wie, co dobre

W badaniu nie zabrakło odnośników do głównego narzędzia, a więc do Twittera, którego reprezentanci zapewniają o spełnianiu wszystkich wymagań użytkowników z Polski. “Twitter, za sprawą otwartego podejścia do komunikacji jest unikalnym narzędziem w rękach marketerów, które pozwala nawiązywać i utrzymywać kontakt z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Jak pokazują badania przeprowadzone na polskich użytkownikach, święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy konsumenci są do takiej komunikacji szczególnie przychylnie nastawieni” – mówi Tom Fox, Partner Manager EMEA, Twitter.

Co warto podkreślić, to fakt, że rzadko kiedy Polscy internauci zostają “uhonorowani” przez światowe platformy społecznościowe analizą na ich temat. Twitter w tym roku zrobił nam poniekąd prezent, analizując nasze przedświąteczne oczekiwania względem marek. Badanie przeprowadzono w październiku tego roku na grupie prawie 1500 użytkowników tego serwisu w Polsce.

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail