reklama
Case Open 2016 to pełne praktycznych wskazówek i niezwykle inspirujące wydarzenie, na którym 10 najlepszych strategów w Polsce podzieli się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki.
Uczestnicząc w Case Open 2016 dowiedzieć się można się skąd eksperci czerpią pomysły, jak je realizują, na co zwracają szczególną uwagę i jakie osiągają dzięki temu wyniki. Jak zapewniają organizatorzy, jest to niebywała okazja do poznania ich warsztatu, zadania dociekliwych pytań i wymiany doświadczeń.
Ekspertem ds. merytorycznych Case Open 2016 jest Maciej Tesławski – strateg marketingowy, który od wielu lat z charyzmą edukuje pasjonatów marketingu!
Poza Maciejem Tesławskim, będzie można posłuchać oraz podyskutować z: Markiem Staniszewskim, Marcinem Kalkhoffem, Arkiem Szulczyńskim, Michałem Banachem, Pawłem Nizińskim, Robertem Kozielskim, Lechem C. Królem, Bartłomiejem Walasem oraz Ewą Łabno-Falęcką.
Wiodące tematy Case Open 2016:
- Ile kosztuje myślenie schematami?
- Marketing branż z zakazami
- Metody biometryczne w służbie biznesu
- Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
- Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR
- Tworzenie contentu spersonalizowanego z dokładnością do 1 osoby
- Pozycjonowanie kulturowe marki
- Kampanie wizerunku i produktów turystycznych
Więcej szczegółów na stronie www.caseopen.pl
Wydarzenie: 14 kwietnia 2016, Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski od godziny 9:00
Patronat nad wydarzeniem objął serwis Social Press.