X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Snapchat się zmienia. Dla kogo?

Snapchat się zmienia. Dla kogo?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Influencerzy na całym świecie pokochali Snapchata za możliwość komunikowania się z jego pomocą, np. z czytelnikami czy fanami. Pokochali go również zwykli użytkownicy i oczywiście reklamodawcy, którzy już zacierają ręce na rozwój Snapchata i jego możliwości. Sama firma chyba też nastawia się na rozwój, bo rozpoczęła serię działań, zmieniających funkcje aplikacji. Dla kogo to i po co?

Zmieniony czat

Funkcja czata została dodana kilka tygodni temu, ale już przeszła redesign. Najprawdopodobniej, użytkownicy, oprócz wiadomości i filmów wideo, będą mogli wysyłać naklejki. To jednak nie jest najważniejsze, bo zmieni się sam sposób komunikacji poprzez filmy oraz nagrania dźwiękowe.

Nowe funkcje Snapchata, to nie tylko zmieniony wygląd czata, choć i tak wielu to zadowoli, gdyż użytkowanie tej funkcji będzie bardziej intuicyjne. To, co jednak ciekawi bardziej, to fakt, że Snapchat zaoferuje możliwość wykonywania połączeń audio i wideo.

Połączenia audio i wideo

Oczywiście, teraz użytkownicy mogą rozmawiać dzięki Snapchatowi, ale tylko wtedy, jeśli oboje są w tym samym momencie na poziomie aplikacji. To właśnie chce zmienić firma, choć póki co nie wiadomo jak. Według nieoficjalnych informacji, połączenia wideo i audio będą możliwe dzięki nowemu paskowi z buttonami, a odbiorca połączenia, podobnie jak w przypadku standardowego telefonu, będzie mógł odrzucić rozmowę lub ją rozpocząć.

Oprócz oczywistych pytań (ale wciąż bez odpowiedzi) o datę uruchomienia nowych funkcji i upublicznienia ich, pojawiają się również o zasadność usług. Po co Snapchatowi takie rozwiązania? Biorąc pod uwagę fakt, że niemal w każdym smartfonie możliwe jest wykonywanie połączeń wideo, używanie do tego specjalnie aplikacji, nieco traci na wartości. Mając jednak na uwadze fakt, że proces, w którym Snapchat ze zwykłej aplikacji, stał medium komunikacyjnym, jego twórca ma pewnie w głowie niezły plan na swój pomysł. Pożyjemy, zobaczymy.

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail