X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

3 nowe narzędzia do analizy reklam na Facebooku

Nie jedna, nie dwie, a aż trzy nowości zostały wprowadzone przez największy portal społecznościowy na świecie. Facebook ponownie ułatwił życie marketerom, a przynajmniej znacząco wpłynął na sposób w jaki analizują oni reklamy.

3 nowe narzędzia do analizy reklam na Facebookufot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Większość zakupów nadal odbywa się w tradycyjnych sklepach. Bez dokładnego zrozumienia jak reklamy w świecie cyfrowym przekładają się na sprzedaż offline, marketerzy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości rozwoju, które oferowane są im przez media cyfrowe.

Offline Actions – łączy świat offline i online

Z tego powodu Facebook rozwinął Offline Actions. Narzędzie to umożliwia analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas mogą teraz wgrać dane zebrane w point- of- sale (POS) i w krótkim czasie zorientować się, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.

Path to Conversion – bada drogę reklamy

Facebook pracuje również z reklamodawcami nad narzędziem Path to Conversion, które umożliwi zbadanie w jaki sposób reklama dociera do ludzi za pomocą szeregu różnych urządzeń, zanim nastąpi konwersja. Inne metody opierają się na analizie plików cookie, ale platforma Atlas bazuje na informacjach o prawdziwych ludziach, a to umożliwia reklamodawcom śledzenie jak w rzeczywistości działa kampania wyświetlająca się na komputerach, tabletach i telefonach, zanim nastąpi konwersja. To urządzenie jest już dostępne dla wszystkich klientów.

Video Ad Serving – opowie historię i zmierzy efekt

Kolejne nowe narzędzie to Video Ad Serving – ułatwia ono opowiadanie ludziom inspirujących historii marek i mierzenie efektów osiąganych za sprawą wielu różnych urządzeń. Gwałtowny rozwój wideo, w połączeniu ze zmieniającymi się nawykami konsumpcji treści na różnych urządzeniach, sprawia że jest to jeden z najbardziej wartościowych formatów reklamowych dostępnych dla marketerów. Narzędzie Video Ad Serving dostępne będzie z końcem marca.

Więcej informacji znajdziecie na tutaj.

  • Pisze sobie raport z reklam i dochodzę do wniosku, że nic nie wiadomo. Ten sam obrazek może działać dobrze, albo i źle w zależności od treści wi wybranej grupy docelowej.

    Koszt dotarcia do 1000 klientów też niewiele mówi. Reklamy uzyskujące niski wynik docierały do reklamodawcy tanio, po średniej cenie, albo i drogo. :D

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail