X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook ułatwi publikację treści na platformach mobilnych

Ponad 1,5 miliarda ludzi korzysta z Facebooka na urządzeniach mobilnych, a w tym 1 miliard uzyskuje dostęp do serwisu w taki sposób każdego dnia. Dlatego Facebook usprawnia publikowanie treści za pomocą urządzeń mobilnych.

Facebook ułatwi publikację treści na platformach mobilnychfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Podczas konferencji, która odbyła się w ramach trwającego festiwalu Cannes Lions, Facebook ogłosił wprowadzenie czterech nowych rozwiązań usprawniających publikowanie treści na platformach mobilnych. Zespół Facebooka tym razem zadbał przede wszystkim o kreatywność i wnikliwą analizę, ale i zaktualizował format Canva oraz Slideshow.

Platforma Creative Hub

www.facebook.com/business/news

www.facebook.com/business/news

Platforma Creative Hub skupiona jest na wzroście efektywności pracy działów kreacji, a także ich współpracy z zleceniodawcami. Będzie to miejsce, gdzie osoby odpowiedzialne za kreację będą mogły poznać działanie dostępnych formatów i narzędzi, wyświetlać oraz udostępniać projekty, a także eksperymentować przy tworzeniu treści. Creative Hub jest aktualnie w fazie testów, platforma powinna być dostępna dla wszystkich w przeciągu następnych kilku miesięcy.

Wersja beta dla Audience Insights

Jako że tworzenie efektywnych kampanii opatrzone jest wyciąganiem wniosków z danych statystycznych, Facebook uruchomi wersję beta API dla statystyk grup odbiorców (Audience Insights). Ma ona na celu usprawnić dostarczanie reklamodawcom informacji niezbędnych w procesie budowania kampanii.

Aktualizacja formatu Canvas

Dokładnie rok temu, podczas konferencji Cannes Lions 2015, Chris Cox, Chief Product Officer w Facebooku, ogłosił wprowadzenie formatu kanw. W lutym bieżącego roku nowy format został uruchomiony na całym świecie i od tego momentu, w czasie 4 miesięcy, reklamy zostały wyświetlone łącznie przez równowartość ponad 100 lat! Kanwy ładują się średnio 10 razy szybciej niż zwykłe strony mobilne, a średni czas spędzony na wyświetleniu kanwy to 31 sekund. Uaktualniony format zostanie udostępniony pod koniec miesiąca.

Usprawnienie Slideshow

Facebook dodał również usprawnienia w reklamach w formie pokazu slajdów (Slideshow), umożliwiają one tworzenie materiałów wideo z galerii zdjęć. W nowszej wersji możliwe będzie dodawanie napisów oraz plików dźwiękowych. Ułatwieniu ulegnie również proces tworzenia pokazu slajdów, który będzie możliwy z poziomu urządzenia mobilnego. Nowości zostaną wprowadzone pod koniec miesiąca.

Więcej informacji znajdziecie na Facebook Business.

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail