X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

IgnitionOne wśród 26 światowych liderów Cloud Computing

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Nagroda Stratus Award

reklama


Nagrodzony system – IgnitionOne Engagement Score – to sztandarowy produkt firmy z zakresu zintegrowanych platform marketingowych (Digital Marketing Suite – DMS), który opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring). Model ten bazuje na zaawansowanych narzędziach analizy statystycznej, które pozwalają na personalizację komunikatów reklamowych i dostosowywanie ich do bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym. Koncept scoringu pozwala na prawdziwą komunikację 1:1 – marketerzy w prosty i intuicyjny sposób mogą dopasowywać swoje komunikaty nie do posegmentowanych grup odbiorców, ale do konkretnych jednostek.

Nagroda Stratus Award to prestiżowe, międzynarodowe wyróżnienie przyznawane firmom, które wprowadzają innowację w zakresie modeli przetwarzania danych (cloud computing) i dostarczają narzędzia, które wyróżniają się na rynku skutecznością działania. Bardzo się cieszę, że nasz model scoringowy zyskał uznanie w oczach międzynarodowego jury. – mówi Krzysztof Nowicki, Sales Manager IgnitionOne – Taka nagroda jest dla nas nie tylko dowodem na to, że to co robimy jest skuteczne i zyskuje uznanie w branży. Jest to także motywacja do dalszej pracy nad rozwojem jak najlepszych produktów dla marketerów.

Przez ostatni rok IgnitionOne rozwijało swoją zintegrowaną platformę marketingową o retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences), wykorzystując do tego narzędzia takie jak Facebook Custom Audiences i Google RSLA. System ten został już wykorzystany przy holenderskiej kampanii Toyoty: IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby odwiedzające podstrony konkretnych modeli Toyoty, mogły następnie zobaczyć na Facebooku komunikat reklamowy tego samochodu, którym były zainteresowane. Kampania, która została uruchomiona w sierpniu 2015 roku, notuje coraz lepsze wyniki. Do tej pory konwersja wzrosła aż o 360%, a CTR o 87%. Z pełnym case study można zapoznać się tutaj: http://bit.ly/IgnitionOne_Toyota.

Business Intelligence Group to amerykańska organizacja, której misją jest nagradzanie podmiotów osiągających najlepsze wyniki w swoich branżach. Jury BIP składa się z doświadczonego zespołu zrzeszonych przedsiębiorców-praktyków, którzy doceniają zarówno duże firmy, jak i małe biznesy – najważniejsze jest to, by cechowała je kreatywność, efektywność oraz wizja i konsekwencja w działaniu.