X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VML Poland z konkursem #Kross2Rio

reklama


W pierwszym etapie konkursu poprzez stronę www.kross2rio.kross.pl. lub bezpośrednio na Instagramie kolarze amatorzy prezentują swoją pasję do kolarstwa. Wystarczy, że uczestnicy zabawy opublikują zdjęcia lub filmy z hasgtagiem #Kross2Rio i pokażą, jak dwoma kółkami realizują swoje pasje.


W kolejnym etapie wyłonionych zostanie dziesięciu półfinalistów, którzy zostaną nagrodzeni nowymi limitowanymi rowerami Kross oraz akcesoriami o wartości ponad 5 tys. zł. Półfinaliści stworzą amatorski team Kross, a swoją sportową pasję prezentować będą przez miesiąc na specjalnych kontach w serwisie Instagram. Każdego tygodnia otrzymają do wykonania dwa zadania specjalne.


Spośród tej dziesiątki wybrani zostaną trzej finaliści, którzy ruszą do serca gorącej Brazylii. Tam czekają ich zadania kreatywne, wycieczki rowerowe oraz sama olimpiada ze swoim niepowtarzalnym klimatem. Finałem wyjazdu jest kibicowanie Mai Włoszczowskiej podczas wyścigu, w którym Polka walczyć będzie o medal.


Autorem konkursu oraz strony www.kross2rio.kross.pl jest agencja VML Poland, odpowiedzialna również za jego komunikację w social media.