X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Feedink.com z nagrodą w konkursie Ekomersy 2016

Firma Feedink.com, dostarczająca technologiczne rozwiązanie (SaaS), które pozwalają na tworzenie i zarządzanie wysokiej jakości plikami produktowymi, zdobyła nagrodę za I miejsce w kategorii „Debiut Roku – aplikacja SaaS” w konkursie Ekomersy 2016, który wyróżnia usługi i produkty wspierające handel w internecie.

Branża marketingowa docenia scoring – IgnitionOne zwycięzcą Digiday Signal Awards

IgnitionOne, globalny lider data driven marketing, został nagrodzony przez DigiDay.com w tegorocznej edycji konkursu “Digiday Signal Awards”. Popularny serwis nagrodził rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS) w kategorii „Best Cloud Data Integration Platform”. Wspomniany system, który opiera się na zaawansowanym scoringu, jest dostępny także w Polsce.

VR – nowy trend w reklamie?

Branżowe prognozy na 2016 rok zdecydowanie wskazywały nadejście trendu Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości). Przewidywane tendencje jednak nie zawsze się sprawdzają – zdarza się, że nadzieje roku, po paru miesiącach zamieniają się w największe porażki w branży. VR ma jednak duży potencjał, który już teraz wykorzystują zagraniczni marketerzy. Wirtualna rzeczywistość powoli podbija także polski rynek.

AdCookie odpowiedzialne za kampanię online nowej akcji Marwitu

Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego Marwit chce zadbać o naszą kondycję. AdCookie pomoże w tym, prowadząc kampanię online nowej akcji marki. 12 maja wystartowała kampania promocyjna Marwitalizacja, której hasłem przewodnim jest „Mamy parę do działania”. Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.

Nowa współpraca AdCookie i Xiaoyi

AdCookie, agencja zajmująca się marketingiem online, nawiązała współpracę z wyłącznym polskim przedstawicielem marki Xiaoyi, należącej do dużej grupy Xiaomi.

Czy jest jeszcze szansa na skuteczne wykorzystanie beaconów?

Podczas zeszłorocznych podsumowań roku beacony były często wymieniane jako porażka 2015 roku. Zastanawiałeś się kiedyś jakie funkcje mogłyby uratować technologie beacon? Czego tak naprawdę zabrakło, żeby kampanie tego rodzaju były skuteczne i realnie angażowały konsumentów? Digtal Virgo podaje kilka propozycji rozwiązań możliwych do wprowadzenia, które pomogą beaconom odnieść sukces.