
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
MySpace niedawno ogłosił integrację z platformą promocyjno-marketingową ReverbNation, która umożliwi artystom wykorzystanie szeregu narzędzi, służących śledzeniu (w serwisie MySpace i innych serwisach społecznościowych), organizowaniu i kontaktowaniu się z fanami. Nowe narzędzia stanowią rozszerzenie aplikacji do zarządzania fanami Reverb o nazwie FanReach. FanReach umożliwi zespołom docieranie do fanów poprzez rozbudowaną, ale przejrzystą tablicę. W pewnym sensie jest to również narzędzie do marketingu e-mailowego, które umożliwi zespołom sortowanie fanów po wieku czy miejscu zamieszkania, dzięki czemu kampanie mailingowe będą skuteczniejsze.
Aplikacja jest darmowa dla wszystkich artystów, jednak powstała również wersja premium, która umożliwia m.in. mailing do więcej niż 400 fanów. Twórcy aplikacji wierzą, że nowe narzędzia zmniejszą spammerską naturę większości interakcji na MySpace i pozwolą zespołom na sprawne zarządzenie bazą fanów, którą zbudowali w serwisie.
Więcej informacji na temat nowego narzędzia.
Reklama
Pingback: MySpace znów zwalnia | SocialPress.pl()