
reklama
Według danych podanych przez Advertising Age, zdecydowana większość kont na Facebooku należy do ludzi w wieku od 18 do 54 lat, co trudno uznać za zaskakujące dane. Z kolei statystyczny użytkownik MySpace’a jest zdecydowanie młodszy – ma mniej niż 29 lat.
Jeśli chodzi o Facebooka, w liczbie kont na portalu zdecydowanie przodują Amerykanie (155 milionów), wyprzedzając Indonezyjczyków (36,6 mln) i Brytyjczyków (29,8 mln). Czołową dziesiątkę rankingu zamykają Francja, Włochy i Niemcy.
Spośród wszystkich użytkowników Facebooka, kobiety częściej niż mężczyźni są dopiero po ślubie (61,2% w stosunku do 38,8%), mają dzieci (71,1% – 28,9%) i lubią gotować (69,3% – 30,7%).
Amerykanie dystansują resztę również w liczbie kont na portalu LinkedIn, aczkolwiek ich liczba jest zdecydowanie mniejsza niż w przypadku Facebooka (46,7 mln).
Interesujące dane dotyczą także Twittera. Jego użytkownicy stanowią mniej niż 10% światowej populacji a ponad 80% z nich ma więcej niż 18 i mniej niż 49 lat. Zdecydowanie częściej portal odwiedzają kobiety.
Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki badań Advertising Age.
Reklama