X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Dell chce wykorzystać Hangouts do obsługi klienta – jaka będzie odpowiedź Facebooka?

Dell chce wykorzystać Hangouts do obsługi klienta – jaka będzie odpowiedź Facebooka?

Hangouts została okrzyknięta kolejną wielką aplikacją, a Dell jest oczywiście jej fanem. Używał wideoczatu więcej niż kilkanaście razy od kiedy przyłączył się do Google+ na początku lipca. W niedzielę zamieścił następujące pytanie na Google+:

Myślę o Hangouts jako rozwiązaniu dla biznesu. Czy chcesz móc połączyć się z usługami firmy Dell i jej zespołem sprzedaży za pośrednictwem wideo bezpośrednio z Dell.com?

Reakcje na jego post były bardzo pozytywne – setki komentarzy mówiło o tym, że byłby to świetny pomysł dla firmy Dell. A pomysł jest naprawdę intrygujący – niektóre rozwiązania związane z obsługą klienta są bardzo zbliżone, a rozmowa przedstawiciela serwisu z niewielką grupą klientów w tym samym czasie może być bardziej ekonomiczna niż tradycyjny sposób – rozmowa z jedną osobą przez telefon. Korzystanie z wideo może również usprawnić wsparcie techniczne, a w obrębie samych grup klienci mogliby sami udzielać sobie dodatkowej pomocy. W przeciwieństwie do telefonicznej obsługi klienta, dzięki widerozmowom pracownicy mogliby lepiej porozumieć się z klientem , który z kolei miałby możliwość lepszego zaprezentowania faktycznego problemu.

Należy zauważyć, że idea Dell rozpoczęcia sesji hangouts bezpośrednio z Dell.com aktualnie nie jest możliwa; + Google nadal dostępne jest tylko dla zaproszonych, a hangouts mogą być połączone tylko z wewnątrz sieci. Google nie otworzył jeszcze swojego serwisu społecznościowego dla firm, choć aktualnie próbuje ocenić, w jaki sposób zintegrować marki i firmy w Google+. Obsługa klienta jest jedną z aplikacji, które zrobiła z Twittera atrakcyjny portal dla takich firm, jak Comcast.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail