reklama
Google+ póki co pozwala zakładać profile jedynie osobom prywatnym. W obliczu tego faktu nie dziwi, że Facebook dostrzega szansę w mocniejszej promocji profili dla firm. Najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy zdecydował się stworzyć poradnik, pokazujący, w jaki sposób poszczególne narzędzia mogą pomóc biznesowi.
Strona “Facebook for Business” obejmuje zarówno płatne, jak i bezpłatne możliwości mediów, które mogą zostać wykorzystane przez firmy w budowaniu swojej społecznościowej obecności, angażowaniu internautów czy zrozumieniu procesów, które zachodzą w social mediach.
Znane narzędzia, takie jak strony, reklamy, historie, pluginy mogą stać się zasobami firmy pomagającymi kształtować wizerunek. Strona podzielona jest na każde z tych narzędzi, co ułatwia użytkownikowi poznanie zasad, na jakich każde z nich działa.
Wzór krok po kroku pokazuje metody łączenia stron, dodawania ogłoszeń i reklam oraz określania tego, co kto może zobaczyć, w zależności od podjętej interakcji.
“Facebook for Business” jest kontynuacją innej inicjatywy, rozpoczętej wiosną – Facebok Studio, która również pomagała wyjaśnić działanie reklamy w serwisie. Z uwagi na pozytywne dane dotyczące skuteczności reklamy w Facebooku można przypuszczać, że działania w portalu są opłacalne. Strona wydaje się być dobrym pomysłem, zwłaszcza dla małych firm. Byłby to świetny dodatek do Facebooka, w dodatku na czasie, gdy Google nadal pracuje nad tym, jak będą wyglądać profile dla biznesu.
- Jolanta Wierzba