X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Internetowy pojedynek nowego i starego Old Spice Guya

Internetowy pojedynek nowego i starego Old Spice Guya

Serwis Mashable kilkakrotnie pisał o rozkręcającej się walce pomiędzy Isaiahem Mustafą a Fabiem, w której główna wygrana to tytuł prawdziwego Old Spice Guya. Rękawicę rzucił Fabio – Mustafa przyjął wyzwanie.

Na kanale Old Spice w YouTube pojawiło się wideo, na którym można było zobaczyć Fabia wyzywającego na pojedynek swego poprzednika. Do internautów należała decyzja, kto jest bardziej godny reprezentowana marki.

Konkurs, który Associated Press opisało jako „Hunk Off”, obejmował ponad 100 filmów, w których obaj kandydaci odpowiadali na tweety fanów, komentowali poczynania rywala lub prowadzili pojedynki na spojrzenia. Internauci zastanawiają się, czy marka Procter&Gamble i agencja reklamowa Wieden+Kennedy podążą za sukcesem kampanii The Man Your Man Could Smell Like z 2010 roku.

Pojedynek, jak można się było spodziewać, zakończyło zwycięstwo Mustafy. W finałowym spocie, w którym doszło nawet do rękoczynów, Fabio został ostatecznie wysłany na odległą planetę, pełną swoich klonów. Mustafa „wybacza” jednak rywalowi i uznaje go za godnego przeciwnika. Zwycięzca podziękował również swoim fanom za wsparcie.

Cała akcja okazała się bardzo udaną kampanią viralową, dostarczającą internautom sporo rozrywki. W czasie jej trwania powstało ponad 100 nagrań wideo.

Na pojedynku najwięcej zyskał oczywiście sam Old Spice – kampania odniosła ogromny sukces i cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów – zgarnęła 22 miliony odsłon w You Tube.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail