
reklama
Serwis Mashable kilkakrotnie pisał o rozkręcającej się walce pomiędzy Isaiahem Mustafą a Fabiem, w której główna wygrana to tytuł prawdziwego Old Spice Guya. Rękawicę rzucił Fabio – Mustafa przyjął wyzwanie.
http://youtu.be/H73O8zaHmAo
http://youtu.be/ykCExCla1tE
Na kanale Old Spice w YouTube pojawiło się wideo, na którym można było zobaczyć Fabia wyzywającego na pojedynek swego poprzednika. Do internautów należała decyzja, kto jest bardziej godny reprezentowana marki.
http://youtu.be/s_B9ePs8Opw
Konkurs, który Associated Press opisało jako “Hunk Off”, obejmował ponad 100 filmów, w których obaj kandydaci odpowiadali na tweety fanów, komentowali poczynania rywala lub prowadzili pojedynki na spojrzenia. Internauci zastanawiają się, czy marka Procter&Gamble i agencja reklamowa Wieden+Kennedy podążą za sukcesem kampanii “The Man Your Man Could Smell Like” z 2010 roku.
http://youtu.be/CcJwWz7zTjM
Pojedynek, jak można się było spodziewać, zakończyło zwycięstwo Mustafy. W finałowym spocie, w którym doszło nawet do rękoczynów, Fabio został ostatecznie wysłany na odległą planetę, pełną swoich klonów. Mustafa „wybacza” jednak rywalowi i uznaje go za godnego przeciwnika. Zwycięzca podziękował również swoim fanom za wsparcie.
http://youtu.be/HUvBTb-0lH8
http://youtu.be/VqLo0338Zl8
Cała akcja okazała się bardzo udaną kampanią viralową, dostarczającą internautom sporo rozrywki. W czasie jej trwania powstało ponad 100 nagrań wideo.
http://youtu.be/W6jCH_8p33E
http://youtu.be/o-YPxPMkEtA
Na pojedynku najwięcej zyskał oczywiście sam Old Spice – kampania odniosła ogromny sukces i cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów – zgarnęła 22 miliony odsłon w You Tube.
http://youtu.be/VqLo0338Zl8
Reklama