X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Na świecie Google+ szybko rośnie w siłę, a w Polsce korzysta z niego garstka osób

Na świecie Google+ szybko rośnie w siłę, a w Polsce korzysta z niego garstka osób

Dane przytoczone przez hitwise.com obejmują wprawdzie tylko statystyki z rynku amerykańskiego, ale dają z pewnością dobry obraz tego jak radzi sobie dotychczas Google+ . Do 16 lipca, przeciętna wizyta na stronie plus.google.com trwała 5 minut i 50 sekund, co stanowiło prawie 20% wzrost w stosunku do wyniku sprzed tygodnia. To jednak wciąż niewiele, jeśli zestawimy te dane z Facebookiem, gdzie statystyczny odwiedzający spędza jednorazowo 21 minut i 7 sekund.

Najwięcej odwiedzających trafia na stronę serwisu za pośrednictwem innych usług Google, przede wszystkim wyszukiwarki i Gmaila (50%). Co ciekawe, na 3. miejscu wśród stron, z których użytkownicy trafili bezpośrednio na Google+ jest… Facebook, choć tak naprawdę ciężko powiedzieć czy jest to aż tak wielkim zaskoczeniem, skoro użytkownicy fejsa stanowią naturalny target najnowszego produktu Google.

Niezwykle dynamicznie wzrasta ilość wizyt na portalu (283% w stosunku do poprzedniego tygodnia), ale to wciąż znikoma ilość w porównaniu z „niebieskim” rywalem, który notuje ich ponad 10-krotnie więcej. Zresztą, pod tym względem Google+ ulokował się w badanym tygodniu na 42. pozycji spośród wszystkich mediów społecznościowych w USA (wliczając w to m.in. fora internetowe).

Nie dziwi, że najchętniej serwis odwiedzają internauci, których wiek lokuje się w przedziale 25-34 lata (38%), a najrzadziej robią to ci, którzy mają ponad 55 lat. Odwiedzający najczęściej pochodzą z dwóch najludniejszych miast w USA, czyli Nowego Jorku i Los Angeles, co również ciężko uznać za zaskoczenie.

Podsumujmy na koniec, że szacowana obecnie liczba wszystkich zarejestrowanych na Google+ użytkowników to ok. 18 milionów. W Polsce jest ich niewiele ponad tysiąc.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail