
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Pej.cz uzupełnia ofertę o aktualności ze świata technologii, podawane w lekki sposób. W serwisie odnajdziemy takie działy, jak: komórki, sprzęt, mobile, top listy czy gry. Nie zabraknie też humoru. – Atutem Pejcza jest to, że jest świeżą, post-PC marką. Nie jest serwisem o kartach graficznych, podkręcaniu zegara w procesorze i tuningowaniu komputerów, lecz mówi o dojrzalszych technologiach i ich społecznych, biznesowych, cywilizacyjnych implikacjach – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2 Sp. z o.o.
Treści adresowane są zarówno do użytkowników interesujących się technologią, jak i laików. W portalu można będzie poczytać o nowinkach technologicznych, ujętych w recenzje, top listy czy testy. Tematy serwowane będą w nietypowej formie. – Pej.cz, jeśli ma się udać, musi być kontrolowanym szaleństwem. Content wychodzący poza pisanie o codziennych gadżetach, ciekawe głosy w redakcji, wyrazista marka, nietypowe formy promocji – mierzymy w bycie “top of mind” kategorii– dodaje Michał Brański.
Reklama