X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Śledzimy dla korzyści, ale potem i tak kupujemy

Śledzimy dla korzyści, ale potem i tak kupujemy

Według Izideo najważniejszym powodem zainteresowania marką w mediach społecznościowych jest chęć uzyskania korzyści. Dla specjalnych ofert aż 43,5% użytkowników Twittera wciska „follow”. Tylko trochę mniej interesowni są fani na Facebooku i użytkownicy MySpace – prawie 37% kieruje się potencjalnymi profitami. Najmniej interesuje internautów uzyskanie informacji, obsługa serwisowa i nowości dotyczące produktów. Jako powód śledzenia marki podaje to 3,5% ćwierkających i 5% użytkowników z Facebooka i MySpace’a.

Jednak, bez względu na podawaną przyczynę, kontakt z brandami wpływa na ich późniejszą rozpoznawalność, prawdopodobieństwo dokonania zakupu i chęć rekomendowania ich znajomym. Jak bardzo? Bardzo: aż 97% badanych potwierdziło, że kontakt z marką w mediach społecznościowych wpływa na ich decyzje zakupowe.

Kliknij, aby powiekszyć // fot.: blog.getsatisfaction.com

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail