X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Twitter wprowadza kontrolę treści

Twitter wprowadza kontrolę treści

Nowa funkcja nie została jeszcze uruchomiona, ale Twitter poinformował deweloperów, że projekt jest obecnie w fazie testów. Według przedstawiciela serwisu, Taylora Singletary’ego, w przyszłości udostępnione zostaną rozwiązania w API, które obejmą obszary służące obsłudze użytkowników w obszarze ustawień mediów czy możliwychontrowersyjnych treści.

Według Gizmodo przedstawiciel Twittera twierdzi, że firma nie zamierza cenzurować materiału. Jednak zgodnie z dokumentem polityki medialnej Twittera portal ma usuwać nośniki mogące być uznane za niepożądane, jak np. nagość czy przemoc. W ogłoszeniu Singletary zachęca ciekawych do sprawdzenia, jak usługa zostanie wykorzystana do odczytu dokumentu polityki medialnej.

Nowa funkcja daje możliwość kontroli treści, na które np. mogą być narażone dzieci korzystające z Twittera. Teraz nie trzeba się już obawiać, że zostaniemy niemile zaskoczeni, gdy klikniemy w niewłaściwy link.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail