X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook: Nadchodzi “Wehikuł czasu”

Facebook: Nadchodzi “Wehikuł czasu”

reklama


Mało kto pamięta pewnie, że swego czasu wygląd facebookowego profilu prezentował się tak:

fot.: blog.facebook.com

Tak, dawne to czasy, a w każdym razie my ich nie pamiętamy. Z czasem, rzecz oczywista, wygląd facebookowego profilu ulegał kolejnym przeobrażeniom. Najnowszym ma być tzw. Wehikuł czasu (Timeline), czyli zupełnie nowy profil. Jego wygląd w porównaniu do obecnego to wręcz rewolucja.

Wehikuł czasu ma się składać z 3-ech części:

  • Cover – zdjęcie profilowe, większe jednak kilkanaście razy od dotychczasowego; będzie to pierwsza rzecz jaką zobaczą odwiedzający Twój profil
  • Stories – wszystkie facebookowe nowości związane z Tobą, czyli nowe zdjęcia, nowe znajomości, komentarze, aktualizacje profilu
  • Aplikacje – miejsce dla pochwalenia się muzyką, której aktualnie słuchamy (Spotify), oglądanym filmem (Netflix), przeczytaną książką (Kobo) czy nawet przebiegniętym dystansem (Nike+ GPS)

Póki co do oficjalnego uruchomienia Timeline pozostaje kilka tygodni, ale jest sposób na to by sprawdzić nowy profil w praktyce już teraz.

Pierwszy krok -> wejście na stronę dla deweloperów, kliknięcie „zezwól”, a następnie kliknięcie na górnym pasku zakładki „aplikacje”

fot.: Facebook.com

II krok -> prawy górny róg, kliknięcie w „utwórz aplikację”

fot.: Facebook.com

III krok -> w nowootwartym oknie do wypełniania są 2 pola, można wpisać dosłownie wszystko, byleby nazwa aplikacji (dolne pole) nie była już zajęta

fot.: Facebook.com

IV krok -> lewy górny róg, kliknięcie w „open graph”

fot.: Facebook.com

V krok -> wypełnij poniższe pole zgodnie z poniższymi wskazówkami

fot.: Facebook.com

VI krok ->na dwóch kolejnych stronach należy kliknąć w znajdujący się na samym dole przycisk „Save changes and next”, a na stronie „Timeline aggregations” w „Save and finish”

fot.: Facebook.com

VII krok -> kliknąć w „create new aggregation”

fot.: Facebook.com

Ostatni krok -> “zacznij korzystać” : )

fot.: Facebook.com

Wszystkich chętnych odsyłamy też na facebookowego bloga.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail