
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Roost ma ponad 30 tysięcy ludzi w ponad 50 branżach. Zespół wykonawczy składa się z małych firm i ekspertów zajmujących się social mediami (Walmart.com, Merchant Circle, Flixter, Social Gaming Network). Firma koncentruje się na pomocy małym firmom i niezależnym specjalistom.
Roost bierze również pod uwagę rozmiar marki – od niego w dużej mierze uzależniony jest wynik zaangażowania. Wszyscy użytkownicy Roost będą mieli natychmiastowy dostęp do nowych analiz. Narzędzie ma pomóc w łatwy sposób zaplanować i przeprowadzić działania marketingowe w sieciach społecznościowych.
– Każdego dnia firmy zmagają się z próbami mierzenia efektywności swoich społecznych działań marketingowych, dlatego Roost wyznaczyło sobie za cel dostarczenie wszystkich niezbędnych narzędzi do tworzenia, uruchamiania, pomiaru i optymalizacji kampanii społecznych – powiedział Alex Chang, dyrektor naczelny Roost.
Reklama