X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Administratorzy radiowych fan page muszą brać wieczorne zmiany

Administratorzy radiowych fan page muszą brać wieczorne zmiany

reklama


CatNapoleon.com przeanalizował aktywność ponad 1,2 mln fanów na największych stronach polskich stacji radiowych w serwisie Facebook. Wziął pod uwagę 80 494 posty zamieszczone w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Wyniki badań przeprowadzonych na 763 tys. komentarzach i ponad 1,3 mln „lajkach” są znaczące dla moderatorów stron radiowych w serwisie społecznościowym, gdyż widać z nich, że najwięcej pracy powinni mieć wieczorami.

Statystyczny słuchacz na Facebooku pierwszy wyraźny wzrost zainteresowania wpisami od swojej ulubionej rozgłośni notuje około godziny 10. Przychodzi do biura, załatwia najważniejsze sprawy, ma krótką chwilę na oddech i wyrażenie swojego zainteresowania bieżącym wątkiem. W ciągu dnia komentuje jednak dosyć oszczędnie. Ożywia się jeszcze na chwilę około godziny 13 i jego aktywność stopniowo maleje aż do wieczora.

fot.: CatNapoleon.com

Najwięcej czasu na dyskusje ma bowiem między godziną 19 a 20. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich sześciu miesięcy na największych stronach stacji radiowych fani klikali „lubię to” głównie po powrocie z pracy: o godz. 19 (187 206 razy). W tym czasie pojawia się też najwięcej wpisów (13 400), które pociągają za sobą coraz bardziej ożywioną dyskusję. Najczęściej swoje komentarze umieszczają o godz. 20 (103 059).

fot.: CatNapoleon.com

* Social Interaction Index (SII) ilustruje poziom aktywności fanów danej strony czyli liczbę publikowanych przez nich postów, komentarzy i like’ów w relacji do liczby sympatyków danego fan page’a, zakładając różne wagi dla każdego z typów aktywności.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail