X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook wprowadza nowe statystyki

Facebook wprowadza nowe statystyki

Dotychczasowe statystyki zawierały dwie kategorie: „użytkownicy” i „interakcje”. W ramach tej pierwszej zliczano m.in. liczbę lajków, liczbę aktywnych użytkowników (w skali dnia, miesiąca i ogólnie), ich dane demograficzne, aktywność, a w ramach drugiej wyświetlenia postu, opinie czy komentarze.

Z kolei nowe Statystyki skupione są na czterech pomiarach:

  • Zasięg – liczba unikalnych użytkowników, którzy zobaczyli dany post
  • Użytkownicy aktywnie korzystający – liczba unikalnych użytkowników, którzy kliknęli w dany post
  • O tym się mówi – liczba unikalnych użytkowników, którzy polubili, skomentowali lub udostępnili dany post post, odpowiedzieli na zadane pytanie, bądź też odpowiedzieli na utworzone wydarzenie
  • Zasięg wirusowy – odsetek użytkowników wchodzących w interakcję w stosunku do całkowitej liczby tych, którzy zobaczyli dany post.

Wszystkie te dane znajdują się w tabeli, która zawiera wszystkie posty opublikowane na naszym fan page. Dodajmy, że obejmują one pierwszych 28 dni po publikacji postu.

Nad tabelą z kolei mamy wykres ze zmieniającymi się trendami interakcji i zasięgu naszych postów (dane liczbowe tuż nad wykresem).

fot.: Facebook.com

W panelu administratora po lewej stronie znajdują się z kolei 3 kategorie:

  • Kliknięcia „lubię to”
  • Zasięg
  • Osoby, które o tym mówią.

Po rozwinięciu każdej z nich otrzymujemy dokładniejsze dane, jak np. demografię użytkowników, liczbę odwiedzin, sposób dotarcia informacji.

fot.: Facebook.com

UdostępnijTwitter+1Linkedin

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail