X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Internauci docenili pilota Boeinga

Internauci docenili pilota Boeinga

Kapitan Wrona bardzo szybko zdobył popularność na Facebooku. Założony został bowiem fan page, który liczy sobie już ponad 21 tys. fanów! Administratorzy umieszczają na stronie nagrania wideo z lądowania, nagrania z zarejestrowanymi rozmowami pilota z wieżą, artykuły prasowe umieszczone w Internecie, zdjęcia.

fot.: Facebook.com/KapitanWronaFP

Dzięki temu dowiadujemy się, że kapitan Wrona jest szybownikiem z Aeroklubu Leszczyńskiego, pochodzi z Nowej Soli, zamieszkiwał w Zielonej Górze, od 20 lat pilotuje samoloty Boeing, wylatał już ponad 15 tys. godzin.

Jeden z facebookowiczów zaproponował, by kapitana i jego załogę wynagrodzić pieniężnie za bohaterski wyczyn. Jak widać na obrazku załączonym powyżej, pojawiła się również nowa wersja logo LOTu.

W Internecie króluje też już hasło poświęcone kapitanowi: „lataj jak orzeł, ląduj jak Wrona”.

Poza fan page’em, facebookowicze utworzyli również stronę społeczności „Brawo Kapitan Tadeusz Wrona”, którą polubiło, podobnie jak fan page, ponad 21 tys. użytkowników. Podobnie jak w przypadku fan page, wrzucane są tutaj nagrania wideo i informacje prasowe.

Okazuje się jednak, że są i tacy, którzy przy okazji tego wydarzenia nie odmawiają sobie zepchnięcia dyskusji na tory polityczne, jak choćby Maciej Maciejowski, Wiceprzewodniczący Komisji Kultury Rady m. st. Warszawy.

fot.: Twitter.com/maciejowski_waw

Poniżej prezentujemy umieszczone na YouTube wideo z materiałem o lądowaniu Boeinga.
http://www.youtube.com/watch?v=2E7mvLhcv2Y

  • To był rzeczywiście przez chwilę gorący temat i rekordowe wzrosty na FB – piszemy o tym więcej tutaj: http://www.slideshare.net/FanpageTrender/pilot-wrona-bohatersko-lduje-na-facebooku 

    Pozdrawiam Kapitana Wronę :)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail