X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Najnowsza gra Zyngi bije rekordy

Najnowsza gra Zyngi bije rekordy

CastleVille miała swoją premierę równo tydzień temu, 15 listopada. Grający budują w niej swoje imperia, poczynając od rozbudowy zamku, później anektując kolejne połacie okalających zamek terenów. Osadzona jest oczywiście w średniowiecznych realiach. Gra opisywana jest jako połączenie zawierające elementy ze wszystkich dotychczasowych z serii „Ville”: CityVille, FarmVille i FrontierVille.

O sile marki jaką jest Zynga świadczy fakt, że gra już w ciągu tych kilku dni na rynku zdążyła stać się hitem i to większym niż wszystkie dotychczasowe gry wypuszczone przez niemiecką firmę! 6 dni wystarczyło na zdobycie 5 milionów użytkowników (daily active users). Dla porównania, w takim samym odstępie czasu CityVille odnotowało 3,2 mln, FarmVille – 2,7 mln, a FrontierVille 2,6 mln użytkowników.

Danych podanych przez firmę nie potwierdzaj wprawdzie statystyki ze strony AppData, gdzie naliczono „tylko” 2,7 mln graczy, ale przedstawiciele spółki zapewniają, że są w posiadaniu bardziej wiarygodnych i aktualnych danych.

Tak doskonały wynik najnowszej gry to z pewnością dobry znak przed planowaną ofertą publiczną firmy i wyraźny sygnał dla inwestorów. Wyniki finansowe za III kwartał mijającego roku, ujawnione przez Zyngę kilkanaście dni temu, potwierdzają dobrą kondycję przedsiębiorstwa, stąd można oczekiwać gorącej sesji na Wall Street w dniu debiutu akcji spółki. Jej wartość szacuje się obecnie na 15-20 mln dolarów. W gry wypuszczone na rynek przez firmę obecnie ok. 227 milionów internautów w skali miesiąca.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail