X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Fan page Apple (Polska): Samsung Galaxy to zacofana technologicznie chińska zabawka

Fan page Apple (Polska): Samsung Galaxy to zacofana technologicznie chińska zabawka

Przed południem na stronie www.facebook.com/AppleInc.Polska opublikowano wpis, który w prosty i niewyrafinowany sposób wyśmiewa konkurencyjną reklamę Samsung Galaxy S II, w której z kolei naśmiewano się z… produktów Apple.

Reklama Samsung Galaxy S II

Różnica była jednak zasadnicza, gdyż w tym drugim przypadku mieliśmy do czynienia z lekkim, ironicznym puszczeniem oka, natomiast osoba prowadząca fan page Apple (Polska) zrezygnowała z wszelkich konwenansów, nazywając produkty Samsunga chińskimi zabawkami, które są zacofane technologicznie.

Na reakcję internautów nie trzeba było długo czekać. Informacja o tej wpadce zaczęła być masowo rozsyłana i komentowana. W efekcie tych działań doczekaliśmy się szybkiej odpowiedzi ze strony prowadzących facebookową stronę i publikacji na fan page Apple (Polska) oficjalnych przeprosin:

Oficjalnie przepraszamy za wszystkie nieprzychylne komentarze administratora. Informujemy, iż osoba ta została usunięta ze swojego stanowiska. Wszystkie komentarze dot.ostatnich postów zostały usunięte. Nasz serwis ma za zadanie umieszczanie informacji dot. produktów oraz samej firmy Apple.

Smaczku całej sprawie dodaje fakt, że nie do końca wiadomo, kto stoi za tym profilem. Według informacji Gazeta.pl, Apple odcina się od tego fan page, twierdząc, że nie jest on w żaden sposób związany z Apple Polska. Na profilu widniało również logo iSpot, oficjalnego sklepu Apple w Polsce. Logo jednak zostało usunięte, a firma poinformowała, że z kontrowersyjnym fan page także nie miała nic wspólnego. Chwilę potem facebookowa strona w ogóle zniknęła z sieci. Jak udało nam się jednak ustalić, stronę prawdopodobnie prowadził jeden z dystrybutorów produktów Apple w Polsce.

Cała sprawa natomiast potwierdza po raz kolejny fakt, że prowadzenie działań w mediach społecznościowych powinno się powierzyć osobie, która – oprócz kreatywności i społecznościowej „smykałki” – legitymuje się umiejętnością przewidywania konsekwencji swoich czynów.

Poniżej prezentujemy już skasowany wpis, który wzbudził tyle kontrowersji.

fot.: www.facebook.com/AppleInc.Polska

  • Wniosek jest prosty: tego typu stron nie powinni administrować fanboye ;)

  • Wniosek jest prosty: tego typu stron nie powinni administrować fanboye ;)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail