X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Telewizja i Internet doskonale się uzupełniają

Telewizja i Internet doskonale się uzupełniają

Według najnowszego badania IAB Polska, obejrzenie reklamy na danym kanale to tylko część sukcesu marki, bo to właśnie w Internecie decyduje się czy ludzie chcą wchodzić z nią w interakcje i zachęcać do tego znajomych.

Badanie skupione jest wokół konsumpcji Internetu i telewizji. Twórcy poszukiwali odpowiedzi m.in. na pytanie o to jak wygląda „współpraca” między obydwoma mediami, zwłaszcza na polu marketingu. Podzielone było na 2 etapy: etnograficzne badanie jakościowe, realizowane w domu konsumentów oraz badanie ilościowe w postaci ankiety internetowej. Na jakie ciekawe dane możemy natrafić w raporcie?

TV i Internet nieodłączne, bo zaspokajają podobne potrzeby

Prawie połowa oglądających regularnie telewizję (na potrzeby badania nazwanych „ekranożercami”) korzysta przy tym jednocześnie z Internetu kilka razy w tygodniu. Tylko jedna trzecia nie robi tego w ogóle. Z kolei jeśli chodzi o internautów, ponad połowa z nich jest w zasięgu wszystkich mediów (TV, radio, prasa) kilka razy w tygodniu, z czego najczęściej jest to, oczywiście, telewizja (85%). 52% ankietowanych internautów codziennie korzysta jednocześnie z Internetu i telewizji.

fot.: IAB Polska

UdostępnijTwitter+1Linkedin


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail