reklama
Serwis socialbakers.com opublikowaÅ‚ listÄ™ 15 najbardziej angażujÄ…cych fan page’y firm i marek. Najbardziej interaktywnÄ… relacjÄ… z fanem może siÄ™ poszczycić profil bijÄ…cej rekordy popularnoÅ›ci wÅ›ród internautów gry Angry Birds. Jest on także bezkonkurencyjnym zwyciÄ™zcÄ… rankingu pod wzglÄ™dem bieżącej liczby fanów – prawie 14 milionów.
Podobny poziom aktywności użytkowników zanotował Ford Mustang i Porsche. Tuż za podium znalazł się fan page brytyjskiego producenta samochodów luksusowych- Aston Martin.
Engagement Rate, czyli poziom angażowania użytkownika przez daną stronę na Facebooku, był mierzony przy pomocy Socialbakers Engagement Analytics Pro, narzędzia stworzonego do analizy mediów społecznościowych. Uśredniony poziom zaangażowania dla każdej ze stron powstał w wyniku podzielenia liczby odpowiedzi i polubień, zgromadzonych średnio przez jeden post, przez liczbę fanów. Dzięki temu uzyskano wskaźnik interaktywności pojedynczego postu zamieszczonego na każdej ze stron, które wzięły udział w badaniu.