X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Marki piwne w internecie: Redd’s najpopularniejszy, Carlsberg zbiera negatywne opinie

Marki piwne w internecie: Redd’s najpopularniejszy, Carlsberg zbiera negatywne opinie

Raport przygotowany dzięki współpracy agencji Publicon PR i firmy monitorującej internet Brand24.pl przedstawia analizę opinii internautów na temat następujących marek piwa: Kasztelan, Ciechan, Lubuskie, Tyskie, Lech, Żubr, Heineken, Żywiec, Warka, Carlsberg, Okocim, Harnaś i Redd’s. W oparciu o dane pochodzące z monitoringu publicznego i polskojęzycznego Internetu autorzy raportu poddali analizie treści zamieszczone w dniach od 19 do 28 listopada 2011.

Niedocenione medium

Z raportu wynika, że najpopularniejszym typem medium online dla wybranych marek piwa są fora (50%). Mocno zaznaczyły swoją obecność także Facebook (25%) i mikroblogi (15%).

– Fora to, w dobie wszędobylskiego Facebooka, bardzo niedoceniane medium. Z naszych doświadczeń wynika jednak, że dla wielu marek czy branż – jest to najbardziej opiniotwórcze źródło dyskusji – komentuje Michał Sadowski, prezes zarządu Brand24 S.A.

Ranking browarów

Według raportu Monitoring marek piwnych w internecie najpopularniejszą marką w sieci jest Redd’s – zanotował najwięcej wzmianek w mediach społecznościowych. Z kolei najwięcej pozytywnych opinii zebrał Ciechan, Redd’s oraz Kasztelan. Najwiecej „negatywów” przypadło w udziale Carlsbergowi, Warce i, co ciekawe, wspomnianemu powyżej Kasztelanowi. Na Facebooku najwięcej wyników zebrała marka Heineken.

fot. Brand24.pl

Pobierz raport [PDF]

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail