X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencje marketingowe stawiają na Facebooka

Agencje marketingowe stawiają na Facebooka

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Aż 89% ankietowanych agencji marketingowych wskazało Facebooka jako jeden z kanałów promocji. Reszta daleko w tyle… Twitter? 39% agencji; YouTube? 36%. Jeszcze mniej respondentów wskazało na LinkedIn (21%) i Google+ (18%). Zaznaczmy, że chodzi tutaj o jakąkolwiek formę promocji czy wspierania marki w social mediach.

Wzrasta też popularność marketingu mobilnego, co uwidacznia się zarówno w coraz większej ilości firm korzystających z tego typu form promocji (39%), jak i coraz powszechniejszym wykorzystywaniu możliwości jakie swoim użytkownikom dają iPhone (83%) czy Android (71%).

Co ciekawe, tylko 4% ankietowanych uważa, że w ciągu najbliższych 3-5 lat wydatki na marketing w nowych mediach staną się większe niż te przeznaczane na działania w mediach tradycyjnych. Przeciwnego zdania było 39% przedstawicieli agencji.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]