reklama
BAN zaoferuje rozwiązania reklamowe LinkedIn firmom, które chcą promować swoje marki i prowadzić działania marketingowe z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi na LinkedIn.com.
– Wspólnie z BAN oferujemy marketerom firm w Polsce łatwy dostęp do przystępnych i efektywnych form reklamy, kierowanych do konkretnej grupy odbiorców – mówi Fredrik Bernsel, partner director w LinkedIn, EMEA. – Już ponad 500 tysięcy użytkowników w Polsce zaufało naszej sieci kontaktów i korzysta z niej w celach biznesowych – to wielka zaleta dla marek – dodaje.
Profil użytkowników LinkedIn jest wyjątkowo atrakcyjny dla reklamodawców – użytkownikami sieci są przede wszystkim osoby na strategicznych, decyzyjnych stanowiskach, osiągające wyższe niż średnie dochody, a także osoby z wyższym i specjalistycznym wykształceniem, które korzystają z LinkedIn w celach biznesowych.
– LinkedIn to jedna z najwyżej cenionych globalnych marek w Internecie. Wybór BAN jako partnera LinkedIn w Polsce jest dla nas wielkim wyróżnieniem – mówi Tomasz Pudlis, prezes Sieci BAN. – Misją naszej sieci jest dostarczanie najlepszych możliwych rozwiązań reklamowych i marketingowych klientom z obszaru biznes i biznes lifestyle. Rozwiązania sieci społecznej dla profesjonalistów, jaką jest LinkedIn, znakomicie uzupełniają naszą ofertę reklamową na portalach ekonomicznych – dodaje.
Użytkownicy LinkedIn korzystają z serwisu jako źródła informacji i platformy wymiany wiadomości oraz nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych. To czyni LinkedIn atrakcyjnym dla marek, które chcą trafić ze swoim przekazem do zdefiniowanych grup odbiorców, wykorzystać wyjątkowy poziom personalizacji i specyfikę serwisu.