X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czubówna zeZwierza, czyli Serwis Ochrony Konsumenta w społeczności internetowej

Czubówna zeZwierza, czyli Serwis Ochrony Konsumenta w społeczności internetowejCzubówna zeZwierza, fot. WeAreMedia

reklama


W każdej takiej charakterystyce, poza opisem zakupowych nawyków, internauta otrzymywał humorystyczną garstkę praktycznych porad i dowiadywał się, do czego sam na co dzień może wykorzystać Serwis Ochrony Konsumenta.

Dodatkową, wizualną atrakcją była graficzna i filmowa konwencja aplikacji. Na każdym etapie bohaterce towarzyszyły zwierzęta – od złotej rybki w kuli aż po papugę na ramieniu. Fani KonsuMetora, dzięki nagranym filmom, mogli poznać tę bardziej nieokiełznaną naturę Krystyny Czubówny – widząc ją m.in. w akcji z młotkiem czy ludzkim mózgiem.

Warto przy tym dodać, że Czubówna zeZwierza była na polskim Facebooku pierwszą aplikacją, która wykorzystała feedback wideo stworzony wyłącznie na potrzeby komunikacji w tym portalu. Diagnozy wideo z Krystyną Czubówną w roli głównej były i wciąż są niedostępne poza aplikacją – choćby dlatego, by spełniały swoją rolę informacyjną i nie prymowały odpowiedzi użytkowników w teście.

Rezultaty

Przed uruchomieniem aplikacji, zaraz po podjęciu komunikacji na Facebooku, like page KonsuMentor był w tyle za swoją konkurencją. Ale gdy tylko Czubówna zeZwierza została oficjalnie oddana w ręce internautów, KonsuMentor zaczął konsekwentnie budować wokół siebie bardziej aktywną i liczną społeczność – tak, by w końcu stać się liderem wśród polskich BIGów na Facebooku.

Dzięki aplikacji, like page zdobył 5 tysięcy fanów. Według statystyk dostępnych na Facebooku, z przeprowadzoną akcją zetknęło się w sumie 21 165 użytkowników, a filmy z diagnozami zostały wyświetlone 10 133 razy. Co równie ważne, dane zebrane w serwisie catnapoleon.com pokazują, że KonsuMentor znalazł się obecnie w pierwszej dziesiątce like page’y poświęconych tematyce finansowej. Pogłębiona analiza tych informacji wskazuje też, że, w chwili pisania tego podsumowania, KonsuMentor ma najwyższe wskaźniki zaangażowania fanów, zostawiając w tyle pozostałe strony ujęte w zestawieniu.

Zatem do największych sukcesów, osiągniętych dzięki zrealizowanej koncepcji, można zaliczyć nie tylko fakt, że Serwis Ochrony Konsumenta stał się na Facebooku numerem jeden w swojej branży, ale także to, że zgromadził wokół siebie lojalną oraz otwartą na dialog społeczność. Wprowadzone w życie strategia i kreacja umożliwiły wyjście poza sztywne ramy komunikacji, które były dotąd typowe dla polskich BIGów, nie porzucając przy tym warstwy merytorycznej i realizowania misji edukacyjnej.

Podsumowanie efektów

  • 21 165 osób, które zetknęły się z aplikacją na Facebooku
  • 10 133 odsłon filmów w aplikacji
  • 5 000 nowych fanów

Magdalena Kościelna
Account Manager, WeAreMedia

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail