X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Powstał system do zarabiania na popularnych fan page

Powstał system do zarabiania na popularnych fan pagefot. facebook.com/kochamspac

DartTrax pośredniczy w komunikacji między reklamodawcą a wydawcą, którym może się stać każdy posiadacz strony na Facebooku. Właściciele fan page będą mieli możliwość selekcji zgłoszonych kampanii, by dopasować przekaz do koncepcji administrowanej przez siebie strony i zarabiać na publikacji wpisów.

– Strony dodawane przez wydawców do systemu DartTrax muszą przejść wstępną weryfikację. W katalogu znajdują się fan page jedynie zaakceptowane uprzednio przez serwis. W tej chwili jest to kilkadziesiąt stron – mówi Marcela Longa z DartTrax. Jak dodaje, najwięcej fan page’y w katalogu dotyczy tematyki rozrywkowej i ogólnie pojętego stylu życia.

Każdy fan page w serwisie ma przyporządkowaną odpowiednią kategorię oraz zestaw tagów. W wyszukiwarce katalogu można więc wyszukiwać strony nie tylko za pomocą kategorii, ale także kluczowych słów.

Wydawca sam określa stawki za kampanie zamawiane na jego fan page’u. Ma też pełną swobodę w zarządzaniu kampaniami – akceptuje wybrane wpisy i odrzuca treści, które uzna za nieodpowiednie. Zatwierdzone wpisy są automatycznie opublikowane na jego stronie dzięki aplikacji.

– W przypadku odrzucenia kampanii, wydawca zobowiązany jest podać powód swojej decyzji oraz ma możliwość dodania autorskiego komentarza na temat zmian, jakie powinny zostać wprowadzone, by wpis został zaakceptowany – mówi Marcela Longa.

W przypadku akceptacji, termin publikacji wpisu określa reklamodawca. Po zredagowaniu treści reklamy, wybiera on konkretną datę i przedział godzinowy (podawany w dwugodzinnych blokach) lub zaznacza „najbliższy możliwy termin publikacji”, co oznacza, że wpis publikowany jest od razu po zaakceptowaniu przez wydawcę.

W tym momencie DartTrax umożliwia przeprowadzanie kampanii w obrębie Facebooka. Wkrótce – wedle zapewnień twórców – reklamodawcom zostanie udostępniona możliwość docierania do użytkowników Twittera i Google+. Serwis ma być też dostępny dla zagranicznych wydawców i reklamodawców.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail