X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Śmieszne, nowe i ciekawe – czyli internauci polecają

Śmieszne, nowe i ciekawe – czyli internauci polecają

reklama


Jeśli treści publikowane w mediach społecznościowych mają angażować internautów, muszą być albo śmieszne albo nowe i najlepiej informacyjne. Jak pokazało badanie przeprowadzone przez agencję social mediową Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl, aż 81% użytkowników internetu raz na dwa tygodnie publikuje lub poleca znajomym zabawne informacje, a 67% to, co nowe i nieznane.

– Nowe, nieznane szerzej treści to ciekawy temat do wypowiedzi, ekspresji zainteresowań – podkreśla Norbert Kilen z agencji Think Kong. – Dzielenie się starymi, znanymi wszystkim materiałami jest jak opowiadanie odgrzewanego dowcipu. Dlatego życie popularnych treści jest raczej krótkie. Nie należy liczyć, że fajna infografika czy zabawny rysunek będzie tygodniami krążył po Sieci.

Niechętnie dzielimy się natomiast tym, co uznawane jest za szokujące lub wulgarne. Większość z nas nie ma też w zwyczaju przesyłać znajomym w sieci treści erotycznych, przyznało się do tego jedynie 27% respondentów. Badani podkreślali jednak, iż często stykają się z takimi materiałami w internecie.

Infografika. Fot.: StudentsWatch.pl, Think Kong

Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 na losowo wybranej grupie 1880 Polaków w wieku 16 i więcej lat.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail