X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Styczniowe zaangażowanie na polskim Facebooku i YouTube

Styczniowe zaangażowanie na polskim Facebooku i YouTube

Wg danych socialbakers.com, polski Facebook ma już 8 milionów użytkowników, a to prawie milion więcej niż w listopadzie ubiegłego roku.  Wczoraj przedstawiliśmy ogólnoświatowy ranking stron firmowych na Facebooku (czytaj więcej: 15 najbardziej angażujących marek na Facebooku), teraz przyszedł czas na Polskę.

Socialbakers.com po raz kolejny przygotował zestawienie najpopularniejszych stron firmowych i marek wśród polskich facebookowiczów (na temat listopadowego raportu pisaliśmy w artykule: Najwyższe zaangażowanie użytkowników nie jest domeną liderów polskiego Facebooka). W kategorii  „największa liczba fanów” nadal wygrywa Allegro, wyprzedzając nieznacznie Serce i Rozum oraz Play, który poprawił ubiegłoroczną pozycję. Dobre miejsce w rankingu utrzymały także Reserved, House i Cropp.  Zaskoczeniem nie jest też utrzymanie pozycji lidera w kategorii najpopularniejszych stron mediów przez Demotywatory, które przytłoczyły konkurencję sześciocyfrową liczbą fanów (1 150 000). Natomiast pod względem poziomu zaangażowania użytkowników najlepszą stroną firmową w Polsce jest nadal TOUS Jewelry – Poland, a najwyższą aktywnością fanów, mierzoną na podstawie liczby odpowiedzi administratorów fan page’a na posty użytkowników, poszczycić się może Nordea Bank Polska.

Polski Facebook i YouTube w liczbach. Fot.: Socialbakers

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail