X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Temat ACTA zdominował w styczniu polskiego Facebooka

Temat ACTA zdominował w styczniu polskiego Facebooka

reklama


ACTA zdominowała dyskusje

O czym mówiło się w styczniu na polskim Facebooku? O ACTA oczywiście! W czołówce fanpejdży o najwyższym współczynniku „osób, które o tym mówią”, znajdujemy aż 4 profile, które powstały jako forma protestu przeciwko podpisaniu kontrowersyjnej umowy przez polski rząd. Zdecydowanym liderem jest fan page „Nie dla ACTA”, a wysoko znalazły się również „Komentarz usunięty przez ACTA” czy „Nie dla ACTA w Polsce”. W czołówce są też, tradycyjnie, Kwejk i Demotywatory.

Fanpejdże o największym współczynniku "osób, które o tym mówią" / fot.: FanPageTrender.com

Gadzinowski, Pokolenie Ikea i Osesek angażują najbardziej

Z kolei fanpejdżami, które mogą pochwalić się najwyższym współczynnikiem liczby zaangażowanych fanów były w styczniu: fan page bloga Jacka Gadzinowskiego (323%!), „Pokolenie Ikea” (281%!), profil portalu osesek.pl (111%), „Weselny Drink Bar” (86%), Computerworld Polska (83%) czy RealMadrid.pl (63%).

Jak wspomnieliśmy wyżej, najpopularniejsze fanpejdże to te o tematyce muzycznej. A jakie przodują w obrębie samej kategorii „Muzyka”? Na szczycie znajdował się Grubson, ale coraz bliżej był profil Pezeta, który w styczniu zdobył najwięcej nowych fanów z całej czołówki. Dodajmy, że w chwili gdy piszemy te słowa obydwa fan page zamieniły się miejscami.

Najpopularniejsze polskie muzyczne fan page / fot.: FanPageTrender.com

W jednej z kategorii odnotowano zmianę na pozycji lidera pod względem popularności – wśród „Napojów” fan page wody mineralnej Żywiec Zdrój „zluzował” PEPSIpl. Z kolei w branży „IT/Elektronika” na drugie miejsce wysforował się fan page Nikona, wyprzedzając ten należący do polskiego oddziału Sony Ericssona. W kilku kategoriach da się zaobserwować bardzo zaciekłą rywalizację o fotel lidera. O tej w branży muzycznej już wspomnieliśmy, ale podobne zjawisko można zaobserwować w przypadku branży odzieżowej, gdzie „łeb w łeb” idą House, Reserved i Cropp, a także wśród fanpejdży sportowych, gdzie o prymat rywalizują Mariusz Pudzianowski z Lechem Poznań. W kategorii e-commerce, co ciekawe, więcej osób mówiło w styczniu o fan page „Kocham Buty i Torebki” niż o Allegro.

Pełny raport Fanpage Trendera znajdziecie tutaj.

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail