X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

American Express liderem w content marketingu

American Express liderem w content marketingu

reklama


Twórcy rankingu wzięli pod uwagę strony internetowe marek, blogi, ich obecność na Facebooku, Twitterze i YouTube. Oczywiście to nie wszystkie platformy, gdzie marki mogą udostępniać content, ale zdaniem autorów to właśnie te obszary są obecnie najistotniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców. Każdą markę oceniono w 400-punktowej skali, poddając ją badaniom zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Liczyła się więc nie tylko ilość fanów, obserwujących czy unikalnych użytkowników, wzięto bowiem pod uwagę również specyfikę poszczególnych branż.

Efektem jest lista 50 marek, na których działania w Internecie należy zwracać uwagę.

Liderem listy jest American Express, amerykański gigant na rynku usług finansowych. To potwierdzenie świetnej strategii marketingowej przedsiębiorstwa, którego kampania niedawno otrzymała najcenniejszą, niebieską nagrodę Facebook Studio Award. Twórcy rankingu docenili szczególnie stworzone przez firmę Open Forum, na którym mali przedsiębiorcy mogą wymieniać opinie, pomysły.

Patrząc na całą listę, rzuca się w oczy, że niekoniecznie są to marki znane przez wszystkich. Do tych zaliczyć należałoby IBM (5.), Verizon (9.), Unilever (13.) czy też L’Oreal (15.). Dosyć daleko uplasowały się Starbucks (38.), Amazon (41.) i PepsiCo (47.).

Pierwszą „10” rankingu można prześledzić w serwisie ClickZ, z kolei pozostałe miejsca znajdziemy na stronach firmy Kapost.

THE MARKETEER 50: BRANDS TO WATCH IN 2012 – The Content Marketeer.

Więcej informacji na temat metodologii pod tym adresem.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail