X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czego pragną kobiety w internecie?

Czego pragną kobiety w internecie?fot. gettyimages.com

reklama


Czego szukają kobiety w sieci? Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2011 roku, najwięcej zależy od wieku.

Rozrywka, moda, macierzyństwo i biznes

Nastolatki i młode kobiety najczęściej odwiedzają strony zapewniające rozrywkę, najwyższy procent (prawie 48%) odwiedzin pań w wieku 15-24 odnotował portal Szpileczki.com, serwis agregujący zabawne zdjęcia. Na drugim miejscu znalazł się Ostatnidzwonek.pl, czyli portal z opracowaniami lektur z klasyki literatury polskiej.  Trzecie miejsce przypadło w udziale stronie producenta odzieży młodzieżowej House.pl, aż 44% odwiedzających to kobiety w wieku 15-24 lata.

Struktura populacj internautek wg wieku. Fot.: Gemius.pl

Internautki w wieku 25-34 najchętniej odwiedzają strony o marketingu i macierzyństwie.  Aż 50% użytkowników portalu Streetcom.pl, to właśnie kobiety w wieku od 25-34 lat, a prawie 35% młodych Polek szuka porad dotyczących macierzyństwa w  serwisie Babyboom.pl. Do najczęściej odwiedzanych przez młode młode mamy stron należy także strona sklepu z ubrankami dla dzieci Endo.pl.

W grupie wiekowej 35-44 serwisy najczęściej odwiedzane przez Polki to: Endo.pl, Smyk.pl i Avon.pl. Natomiast kobiety dojrzałe (45-56) szukają w sieci rozrywki i informacji biznesowych, tu najpopularniejszymi serwisami internetowymi okazały się: Zus.pl, Tchibo.pl i Horoskopfree.com.

Internautki dbają o finanse

Polki w Internecie chętnie robią zakupy i szukają informacji o usługach bankowych. Jak pokazuje raport  “E-commerce w Polsce 2011”, przygotowany przez Gemius Polska, kobiety, o wiele częściej niż mężczyźni, wśród zalet internetu wymieniają niższe ceny (42% ogółu internautek) i oszczędność czasu (16% wszystkich kobiet robiących zakupy przez internet). Natomiast zgodnie z raportem “Finanse i plany finansowe internautów” (Gemius Polska), aż 46% Polek szuka informacji na temat usług finansowych właśnie w cyberprzestrzeni.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail