X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wprowadza listy zainteresowań. Można stworzyć własną “prasówkę”

Facebook wprowadza listy zainteresowań. Można stworzyć własną “prasówkę”

reklama






Zakładkę „Zainteresowania” znajdziemy w lewym sidebarze. Stamtąd też możemy udać się do panelu tworzenia list. Możemy umieścić na nich swoich znajomych, fanpejdże, których jesteśmy fanami, jak również osoby, których wpisy subskrybujemy.

fot.: Facebook

Po utworzeniu odpowiednich list, możemy wybrać, czy chcemy by były całkowicie prywatne, czy też otwarte dla innych facebookowiczów, dzięki czemu będą mogli je subskrybować. Niedogodnością związaną z „pożyczaniem list” może być dla niektórych fakt, iż wpisy pochodzące od znajdujących się na nich osób lub stron będą mogły ukazywać się nawet na naszym głównym news feedzie. Subskrybowane listy znajdą się w zakładce „Zainteresowania”, razem z tymi utworzonymi przez nas. W ciągu kilku najbliższych tygodni ma się tam pojawić również przycisk „Dodaj zainteresowania”, który ułatwi wyszukiwanie list.

fot.: Facebook

Jak szukać ciekawych list? Kilka(dziesiąt?) z nich utworzył już sam Facebook. Pomocny może być również system rekomendacji.

fot.: Facebook

Przedstawiciele serwisu przekonują, że dzięki tej funkcji przemienimy Facebooka w rodzaj idealnie dopasowanej do oczekiwań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

gazety.

Listy zainteresowań wydają się być dobrym filtrem dla naszej Tablicy, ułatwiającym sortowanie poszczególnych źródeł treści wedle własnego uznania. Pytanie tylko, czy użytkownicy będą skorzy do korzystania z nich i poświęcenia czasu na ich kompletowanie.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]