X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Onet integruje się z Facebookiem

Onet integruje się z Facebookiem

Zdaniem przedstawicieli Onetu, zmiany umożliwią ponad 13 milionom internautów, odwiedzającym portal każdego miesiąca, przeżywanie emocji wraz ze swoimi znajomymi.

W pierwszym etapie nowa usługa startuje w takich serwisach jak Wiadomości, Sport, Film oraz Technowinki, a następnie obejmie pozostałe obszary Portalu.

– Trend social reading jest bardzo silny. Jako Onet widzimy te zmiany i dostrzegamy potencjał w takim masowym upowszechnianiu naszych treści premium. To znacznie bardziej efektywne narzędzie spolecznosciowe dla wydawców niż tradycyjne fan page – mówi Paweł Klimiuk, rzecznik prasowy Onetu.

– Wspaniale widzieć jedną z wiodących firm w Polsce, sięgającą po aplikację na Oś Czasu. Wielu ludziom czytanie wiadomości na Onecie pozwala na opowiedzenie swojej historii i pokazanie, co jest dla nich ważne. Teraz będą mogli dzielić się tym przeżyciem z przyjaciółmi – mówi Amina Belghiti, szef Partnerstw Platformy Facebooka.

Dzięki funkcji kontroli aktywności użytkownicy mogą dzielić się tym, co czytają w portalu. Przy włączonej aplikacji, aktywność pojawi się na ich profilu jako symbol żółtej kropki Onetu, obok tytułu artykułu. Innym elementem nowej aplikacji „Onet“ jest możliwość sprawdzenia, którzy z przyjaciół z niej korzystają.

fot. Onet

Jak podkreślają przedstawiciele Onetu, użytkownicy cały czas mają kontrolę nad tym, czym się dzielą. Oprócz standardowych funkcji oferowanych przez Facebooka, tj. edycja ustawień w panelu aplikacji na Facebooku, usunięcia konkretnej aktywności ze swojej Osi Czasu lub ze swojego Dziennika Aktywności, mogą też włączać i wyłączać udostępnianie na stronie Onet.

Celem zmian jest też ograniczenie anonimowych, często problematycznych, komentarzy. – Dbamy o to, co dzieje się na forum, starając się ograniczyć ilość niestosownych komentarzy poprzez wdrożony niedawno nowy system forum, promujący zalogowanych użytkowników. System oparty jest o „wykopowy”’ mechanizm oceniania wpisów – wyjaśnia Paweł Klimiuk. Jego zdaniem, integracja z Facebookiem dobudowuje do tych funkcjonalności kolejną cegiełkę, pozwalającą współdzielić komentarze, które są ważnym elementem budowania sieciowej tożsamości wieli internautów.

Onet nie zamyka się jednak przed anonimowymi użytkownikami sieci. – W dalszym ciągu będzie możliwość zamieszczania takich komentarzy – mówi Klimiuk, który jednocześnie podkreśla, że Onet stara się, by dyskusje na forum były merytoryczne. – Dlatego „promujemy” użytkowników zalogowanych, choć na tym polu nie można robić nic na siłę. Sposób korzystania z forum kształtował się przed ponad 15 lat, więc nie da się tego zmienić rewolucyjnie. Te zmiany sa przede wszystkim dla ludzi, oni muszą dostrzec w nich wartość – dodaje.

Jak informuje rzecznik prasowy Onetu, z obserwacji forum, również w wersji mobilnej, wynika, że zmiany zostały dobrze przyjęte. – Aktywność ludzi nie spadla, a jakość komentarzy pojawiających się bezpośrednio pod artykułami znacznie się poprawiła, sprawiając, że dyskusja stała się pełnoprawną treścią, wartościową dla innych użytkowników.

fot. Onet

Czytaj więcej: Wirtualna Polska z Facebookiem wcześniej niż Onet

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail