X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Przycisk „Lubię to” traci swój społecznościowy potencjał?

Przycisk „Lubię to” traci swój społecznościowy potencjał?

Nie sposób nie zauważyć, że od pewnego czasu przycisk „Lubię to” na Facebooku nie funkcjonuje tak jak dotychczas. Do tej pory za każdym razem, gdy polubiliśmy coś w serwisie Marka Zuckerberga, od razu dowiadywali się o tym nasi znajomi, a ślad po naszej aktywności, w postaci linku, pozostawał zarówno na naszej tablicy, jak i w ogólnym strumieniu.

Teraz, aby podzielić się z przyjaciółmi ciekawymi treściami opublikowanymi przez innych na Facebooku, musimy sami je opublikować lub przynajmniej skomentować. Informacja o tym, co „lubimy” pojawia się tylko w prawym górnym rogu strony w pasku aktywności. Aby zobaczyć, co lubią nasi znajomi, musimy najechać kursorem na miniaturę „postu”, który rozwinie się w postaci niewielkiego okna. Przeglądanie opublikowanych zdjęć czy filmów w tak zminiaturyzowanej formie jest jednak, trzeba przyznać, dość niewygodne.

Niestety o zmianach w funkcjonowaniu przycisku „Lubię to” oficjalnie nikt użytkowników Facebooka nie poinformował, mimo, że tego typu innowacje  są niezwykle istotne zarówno dla prywatnych użytkowników, jak i administratorów fan page’y. Oznaczają bowiem, iż samo polubienie postu czy opublikowanej treści, nie wiąże się ze zwiększeniem ich zasięgu na Facebooku. A skoro „Lubię to”  traci swoją społecznościową funkcję, to do czego właściwie ma służyć?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail