X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy social media pomagają w budowaniu lojalności klienta?

Czy social media pomagają w budowaniu lojalności klienta?fot. Loyalty Business Overview 2012, Marketing przy Kawie

Zaproszeni do współpracy eksperci podzielili się wiedzą o tym, jak dbać o markę programu lojalnościowego, dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce oraz czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności.

W raporcie przeczytamy zarówno o sprawdzonych, jak i tych nowatorskich narzędziach – kartach, newsletterach, aplikacjach mobilnych, geolokalizacji, grywalizacji, a także roli pozycjonowania i insightu marki w projektowaniu programu. Wiele miejsca poświęcono mediom społecznościowym, diagnozując ich obecną rolę w programach lojalnościowych.

W części dotyczącej programów B2B oprócz przykładów dobrze prowadzonych akcji zaprezentowano też listę błędów, jakie można popełnić, pielęgnując lojalność w B2B, jak również metody definiowania i pomiaru rzeczywistej lojalności w relacjach business to business.

– Prowadząc komunikację w ramach programów lojalnościowych, należy dziś harmonijne godzić potrzeby marek firm oraz marek samych programów – podkreśla Jacek Szlak, redaktor naczelny Marketingu przy Kawie.

Raport można pobrać ze strony marketing-news.pl.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail