X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Brytyjczyk i Polak na Facebooku to dwa bratanki?

Brytyjczyk i Polak na Facebooku to dwa bratanki?

reklama


Jak podaje Sotrender, większość firm używa słów nawołujących swoich fanów do działania. Oczywiście w zależności od branży te słowa różnią się od siebie. „Polub!”, „Zobacz” i „kliknij” te słowa pojawiają się bardzo często we wszystkich badanych kategoriach. Co ciekawe, te z pozoru chwytliwe słowa nie zwiększają zaangażowania fanów. Użytkownicy Facebooka stali się obojętni wobec powtarzających się fraz. Zaskakujące jest również to, że nawet słowo „Wygraj” nie wywołuje dużego poruszenia wśród fanów. Wyjątkiem jest kategoria kosmetyki i higiena, gdzie w momencie pojawienia się słów „Wygraj”, „zdobądź” lub „wyprzedaż”, fani reagują bardziej żywiołowo.

Według Sotrendera ulubionymi słowami wśród wszystkich badanych branż na brytyjskim Facebooku są:

fot. Sotrender

fot. Sotrender

Oddziaływanie na emocje fanów może znacznie podnieść atrakcyjność profilu marki na Facebooku. Na fanpage’ach marek spożywczych, słowa odnoszące się do emocji takie jak – „lubić”, „kochać”, „ulubiony” czy „szczęśliwy” mają najwyższy wskaźnik zaangażowania użytkowników – informuje Sotrender. Fani marek odzieżowych są bardziej zorientowani na słowa „moda”, „styl” oraz „kolekcja”, która jest na szczycie listy najbardziej angażujących wyrazów.

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail