X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Brytyjczyk i Polak na Facebooku to dwa bratanki?

Brytyjczyk i Polak na Facebooku to dwa bratanki?

reklama


Odniesienia do zewnętrznych stron internetowych (widoczne dzięki wykorzystaniu „www”, „http”, „com”) są często używane, zwłaszcza w kategoriach kosmetyki oraz żywność. Niemniej posty zawierające linki nie angażują fanów w większym stopniu.

fot. Sotrender

Posty zawierające zdjęcia przyciągają 57% więcej fanów oraz są siedem razy częściej komentowane niż zwykłe, tekstowe treści. Obserwując fanpage w kategorii odzież widać to najwyraźniej. Marka Topshop pod jednym ze swoich postów z samym zdjęciem zebrała 28 tys. „lajków”. W rankingu najpopularniejszych postów tej marki dopiero jej 25-ty popularny status zawiera słowa.

Zadawanie pytań w postach jest popularnym sposobem na wywołanie zaangażowania wśród fanów i zebranie komentarzy, ale publikacja zdjęć powoduje zdecydowanie większą aktywność internautów.

fot. Sotrender

Obserwując fanpage brytyjskie i polskie można śmiało stwierdzić, że komunikacja w obu krajach nie różni się tak bardzo. W obydwu przypadkach marki odnoszą się do emocji, linkują i angażują fanów przez organizowanie konkursów na fanpage’ach – informuje Sotrender.

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail