X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebookowicze chętnie sięgają po kupony

Facebookowicze chętnie sięgają po kupony

reklama






Z badania przeprowadzonego przez firmę Wildfire Interactive, dostarczającą narzędzia promocyjne dla marek na Facebooku, wynika że kampanie te kampanie, które cieszą się największą ilością użytkowników, niekoniecznie zdobywają sobie największy rozgłos.

W tej pierwszej grupie najlepiej, jako narzędzia promocyjne, wypadają kupony. Nic w tym dziwnego, skoro mechanizm ich funkcjonowania polega z reguły na tym, że zainteresowany użytkownik otrzymuję zniżkę na określony produkt lub usługę. Sporą popularnością cieszą się też darmowe gadżety i loterie. Na przeciwległym biegunie znajdują się konkursy wideo i fotograficzne. Jak widać facebookowicze nie lubią kreatywnych zadań.

fot. Wildfire Interactive

Inaczej wygląda czołówka w przypadku klasyfikacji rodzajów kampanii pod względem tzw. earned media, czyli rozgłosu jaki zdobyła kampania (buzz, komentarze, dyskusje). Tutaj najlepiej wypadają kampanie, w których adresaci proszeni są o wskazanie swoich ulubionych usług, produktów lub też preferencji dotyczących danej kwestii.

fot. Wildfire Interactive

Podobnie jest w przypadku współczynnika udostępnień

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

. Poza kampaniami typu pick your favourites facebookowicze chętnie udostępniają również informacje o quizach

fot. Wildfire Interactive

Patrząc na powyższe dane, wydaje się, że użytkownicy Facebooka znacznie chętniej mówią o kampaniach, w których mogą wyrazić swoje opinie, aniżeli chociażby o kuponach. Nie ma w tym nic zaskakującego, skoro z reguły liczba kuponów jest limitowana, a zbyt duży rozgłos dotyczący takich ofert może powodować ich szybkie wyczerpanie.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]